BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 25, 2009

Mengimbas Kembali

aktiviti : mencoret kenangan
lokasi: meja kedua di hadapan sebelah pintu masuk utama ke kelas 2E
subjek: Bahasa Melayu oleh cik Seri
topik: Hari terbuka & minggu akademik

bosannya. Merujuk kpd perkara di atas (aktiviti). Aku di dalam kelas, tanpa komputer. Coretan yang asli ini akan ku serahkan kepada SHAZ untuk di'post' kan.

arahan che seri: keluarkan buku karangan

sebenarnya, buku itu tidak pernah wujud.
Jalan penyelesaian: pinjam para 'Bijak Pandai'

Dia datang hari ini. Tak tahu nak 'rasa' apa. Terlalu kompleks untuk dituturkan/dituliskan. Yang aku tahu, aku kecewa. Aku tak percaya bahawasanya dia sanggup berkata "LEAVE ME ALONE!" Selama.. ahh, selepas 22 Februari 2008 hingga kini :( pengiraan adalah 'sendirian berhad'

Tukar tajuk nak? aku terlupa mengumumkan satu berita yg x terlalu terkini. Aku dan ahli-ahli 5 Jahanam merupakan peserta VVIP secara x rasmi. Antara ahli2nya merupakan, Aku-Wall.e, Dihar,Tasha, Ezlin, dan Yus [ kecuali Shaz la]. Oh ya, kami akan bertanding untuk Pertandingan Choral Speaking peringkat zon Bangsar. Dan pertandingan tersebut bakal berlangsung esok, Hari Khamis, 25 Jun 2009, jam 8:30 pagi, bertempat di dewan sekolah. Ada 4 lagi sekolah lain yg akan bertanding. Kami merupakan tuan rumah. Harap tak memalukan sekolah sendirilah... Doakan kami semua!

p/s: waktu habis mencoret 18:16.

0 comments: