BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 3, 2009

Hari ini aku PONTENG!

Ye, dengan rasa sangat-sangat bersalah, aku ingin mengumumkan di sini bahawasanya aku telah ponteng sekolah. Aku berada di Kajang, Selangor. Di rumah mak aku. Kemungkinan yang aku bakal ponteng sekali lagi esok adalah amat tinggi. Sebelum Raya, aku ingin meminta maaf atas kesalahanku yang tak seberapa ini.

AMARAN!
Untuk pengetahuan rakan-rakan yang mungkin sekarang ni sedang berduka cita atas ke-tidak-hadiran-ku hari ini, MEMONTENG BUKAN SESUATU YANG MUDAH. Oleh itu, JANGAN LAKUKAN INI DI RUMAH TANPA PENGAWASAN DEWESA!
Mengapa aku berkata-kata sedemikian? Sebab malam tadi masa aku ngan Ibu nak balik ke Kajang, Jijah merengek nak ikut sekali. Dia tak gi sekolah semalam, demam. Ibu pun dengan sabarnya meujuk beliau. Bila kitorang nak turun tangga, Jijah menjerit : " Pergilah kau, *[bukan nama tersebar]ani! B*** kau!!!" Hish, Jijah memang macam tu. Dalam adik beradik kitorang, dia yang paling baik dan jugak yang paling 'mengancam nyawa' denga kata-kata beliau.

Destinasi berikutnya, Petaling Street. Yes, boleh jumpa Ah Siong, supplier kasut-kasut Ibu. Hahaha, sebelum ni aku pikir Ah Siong ni orang tua. Masih muda dan hensem giler!!! Berikut merupakan formula yang aku gunakan untuk meng-'describe'-kan si Ah Siong.Remove formatting from selection

AH SIONG + DANIEL WU = KE-HENSEM-AN BELIAU!

Ibu cakap dengan dia, "Ala Ah Siong, rugilah anak I datang kalau u pakai benda tu [mask]. Dia cakap kan, muka u macam Daniel Wu...."
Ah Siong pandang aku. "I kena pakai ni wo, I demam. Lagipun sini banyak pelancong datang..." Lepas tu dia terus cabut mask dia. Haaaa, baru terselah ke-hensem-an beliau. :P

And also buat Navinesh Madurai Veeran, Happy Birthday!!!!!!! Birthday dia semalam, aku wish kat Facebook. He was my new friend in Facebook. :) You're most welcome, hun.