BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 30, 2009

hari-hariku yang tiada bezanya.

Yupp, it's true and i'm not going to give a damn to change it.

Hari-hari, the same damn thing yang happen.

Bangun, kena marah, naik bas-kengkadang tertinggal, pergi sekolah, huh..che goo, HOMEWORKS!!!!, rehat-kantin yang menyedihkan dan mengharukan, che goo balik, HOMEWORKS, balik, penat, tidur. Ops, lupa. Selitkan HOMEWORKS di antara penat dan tidur tu ye... Syukur ke hadrat Ilahi, aku duduk di tepi pintu yang membolehkan aku mengelamun. Aku suka tengok orang yang berjalan kat bawah sana, kengkadang ada benda kelakar yang aku boleh tengok. Kalau che goo datang, aku boleh tolong alert-kan class. Kalau takde pape untuk dilihat, aku akan duduk mengelamun sambil mata memandang pokok besar kat luar kelas. Pokok tersebut memang best... Kalau petang-petang masa hujan, coooool je aku tengok pokok ni merempuh hujan. Errr, hujan tak boleh 'rempuh' hujan, so pokok tu...entahlah. Drop it, key? Masa paling best, sudah tentu masa Math. [kalau boleh nak cakap masa Sejarah, tapi aku duduk belakang masa Sejarah] Itu merupakan masa terbaik untuk mengelamun...



Pastu, balik.

That's it.

Balik.

So simple.

Balik.



Balik, korang akan pulang ke rumah yang korang selalu harap satu hari nanti, rumah tu akan perbaiki diri sendiri.



Baffling, ain't i?



Soooooo, macam mana Raya? Bast? Aku balik Johor on the 2nd day of Raya, then on the 3rd day of Raya i head north, Kedah. Nobody kat Kedah. Kitorang gi serbu rumah bos Papa. Haha, masyuk tuwh..... Dekat RM200 dapat kat situ. Hari Sabtu, aku and family aku pergi rumah Ejad.


Dalam beberapa hari lagi, Mr. Fauzi, Mr. Adi, Mr. Tan, And Mr. Saidin akan mengangkat kaki dari sekolah... tempoh pract diorang dah habis. Sob, Sob. Mr. Fauzi ni mengada-ngada nak suruh kitorang buat surat. Cakap, takpe buat on a piece of a chokia paper. Tak. I'll do it my way. Dan surat tersebut bakal sampai ke tangan dia pada Hari Jumaat. Yang tinggal, kena pikir apabenda nak dikarang ke atas surat tu?

"Assalammualaikum..."

"waalaikummussalam..."

"Wahai Che Otak, boleh tak awak tolong saya?"

"Boleh... Apa yang Che Empunya Badan nak?"

"Boleh tak suruh anak-anak buah fikiran Che Otak keluar bermain? Sunyilah..."

"Ohh, boleh.. Che Empunya Badan tunggu lah sekejap. Nanti anak-anak buah fikiran saya keluarlah."

"Terima kasih Che Otak."

"Sama-sama, Che Empunya Badan."