BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 8, 2009

Merapu tengah malam.

Hmm, apa yang aku rasa hari ini? Tiada apa-apa. Konklusinya, aku tak berperasaan.



Untuk aktiviti akhir tahun, diorang bagi macam-macam. Termasuklah berita bangang pasal exam akhir tahun yang kedua. Ada koir, pengacaraan, explorace dll.

[terasa nerd dan tak waras berkata pasal benda-benda ni sume.]

Untuk koir, kitorang rasa excited. Salahkan Sayy, sebab dia - dengan penuh rasa tanggungjawab - buat revision and cari example-example choir untuk ditunjukkan kat kitorang. Dia bawak pendrive, tunjuk satu choir ni from UK. PERGHHHHH!!!




Tajuk : Stand by Me/Beautiful Girl - the Choir.


Sila lihat betul-betul kat conductor dia. Mengancam jiwa. Setelah aku Google, namanya Gareth Malone dan sudah pun berkhahwin. Umurnya tidak dapat dikenal pasti. Tapi, dia betul-betul nampak macam salah seorang daripada students tu.


Kitorang nak nyanyi benda yang lain, the other day aku, Wan and Sayy translate lagu You're Not Alone dan Heal The World oleh Michael Jackson menjadi Kau Tak Sendiri dan Selamatkan Bumi. Haha, dengar macam tak logik tapi trust me. It's amazing! Walaupun pertandingan tu hari Rabu nanti..... Disebabkan lokasi 2E ni strategik - iaitu di antara 2M dan 2T - kitorang secara tak langsung dapat tahu apa yang diorang buat. Muahahaha!


Brilliant.


Dan sekarang aku tak tahu nak buat apa dengan 'PENGACARAAN'. Cik Seri yang handle acara ni so aku rasa keberatan lah nak upset kan dia. Jangan tanya kenapa. Sayy missed call aku twice semalam, nak discuss pasal tu. Dia nak kitorang buat topik ; Gejala Sosial. Isu ; Homoseksual, Dadah dan Alkohol. Biasalah, Sayy... Idea dia gempak!


Fantastic.


Aku rindu kat Beliau 1 dan Beliau 2. Haha, disebabkan aku suka sangat guna istilah 'beliau', aku bagi nombor kat diorang so aku boleh bezakan diorang. Genius tak? Peh, cam bangang je...